söndag 19 juli 2009

Fredagen

Festfredag! Farmor ställde upp som barnvakt och jag och Tomas gick till roxnäs på fest hos Sara och Sami. Ja vi gick, det var lååååångt!
Jättetrevligt folk och kul och träffa nya ansikten. Kontsigt att man alltid pratar förlossningar och barn när man träffar nya bekanta. Drack lite väl mycket vin kanske men kände mig inte mer än berusad. Däremot har jag minnesluckor från kvällen och det har jag bara haft en gång tidigare. Det måste handla om min medicin. Man ska ju ta det försiktigt med alkohol när man äter den. Tur att jag knappt dricker annars:-)
Vi gick hem vid midnatt, det gick fortare att gå hem av någon konstiy anledning:)
Var kul att även träffa Marre och Jerry som liksom Tomas (och barnen) är med i lucky cruisers.

1 kommentar:

Perlamarela sa...

Vad mysigt! Kul att du och T var på iväg och hade kul:)
Kramis