fredag 4 juni 2010

jag vet vad som bor i min mage!


Det var inte meningen men jag råkade se när läkaren gjorde UL på mig i går:D Jag vet jag vet jag vet och nu kan jag köpa massor med kläder.... ja när jag har råd dvs:D

Det såg bra ut inne i magen, huvuder ligger ner och det finns bra med fostervatten. Det togs lever och gallsyreprover och jag fick recept på tavegyl så länge.

Nästa vecka ska jag göra tillväxt UL:-) Jag hoppas att det är en normalstor bebis. LÄkaren trodde att det skulle vara det eftersom jag har fått två normalstora barn efter Tindra och det är samma pappa men eftersom Tindra var tillväxthämmad och jag ligger på det understa strecket på SF måttet så ska det kollas. Spännande.

Nu har jag rensat ut bebisens garderob på kläder som inte passar med könet...

Ser ni vad det är?

2 kommentarer:

FrökenJ sa...

Ja, i min värld ser det ut som en bebis.. Men det ser tomt ut mellan benen!? Rätt? :-)
Kul att veta! Kram!

Linda sa...

så du tror på flicka J?