tisdag 24 mars 2009

Tänker på det varje dag...

men sen orkar jag inte uppdatera iallafall. Men nu så.
Jag mår rätt okej just nu. Det är vår i luften dessutom. Ja förrutom i går ochi förrgår då det helt plötsligt började snöa igen.
På KPT går det bra. Vi har börjat med någon andningsövning. Jag har inte ens övat på den här hemma, men det är svårt att hitta tid.
Allt rullar på här hemma. Barnen har äntligen fått gummistövlar nu, så jag slipper skämmas när de har lånestövlar på sig på dagis.
Tindra ska börja på Edvardslundsskolan i höst. Det är helt sjukt hur fort åren går. Jag minns det som i går när den där lilla 2 kilosklumpen låg på mitt bröst. Hon såg ut som en fågelunge. Och nu så börjar skolan. Det ger mig lite ångest faktiskt.

1 kommentar:

Perlamarela sa...

Tiden går verkligen fort!!!
vad skönt att du mår bättre, jag blir så glad för dig:)
Kramar på dig och familjen!!!