tisdag 7 april 2009

Schlagerparty

Yes it´s me:D
I lördags var jag på partaj. Två av mina vänner hade ordnat schlagerparty. Det betyder klä ut sig och lyssna på schlager:D Jag hade en svart glittrig klänning och grön turkosa strumpbyxor. Samma färg på naglar och halsband. Eller som Cissi säger greenish turkish.

Det var trevligt party. Goda små snittar hade de ordnat och jag blandade bål som var gudomlig. Massa singstar blev det också och jag loosade varje gång mot systrarna Larsson. De har en talang de där chicksen.

Jag var lagom kalasig och när jag är det så skrattar jag åt allt. Stackars taxichaufför säger jag bara. Vi garvade åt oss själva hela vägen hem. Kjempe flott!

Söndagsfrukosten bestod av kaffe och ipren men sen kom jag upp ur sängen.



1 kommentar:

Perlamarela sa...

Vad fin du var i din outfit:)!!! DEt låter som att du hade det bra, vad kul! Det där med Ipren dagen därpå överlevde du nog misstänker jag:)
Kramis