söndag 3 maj 2009

En trevlig långhelg

Det har varit en trevlig helg. På valborgsmässoafton blev vi bjudna på middag hos svärmor. Potatisgratäng och fläskfilé. Sedan var vi på Torsharg och tittade på elden och fyrverkerier och köpte lotter. Vi träffade Fru P och Herr B med familj. Det var ett tag sedan jag träffade dem så det var trevligt:) Elias vann en skateboard på en av lotterna och jag vann en chokladask. När det var dags för fyrverkerierna sprang Elias in till farmor som var i kafeterian. Han var livrädd. Skräckblandad förtjusning var Emmas reaktion. Hon gillade färgerna men inte smällarna så vi sprang lite fram och tillbaka till kafeterian.
Sedan var det hemgång för vi frös så mycket.
I går tittade vi på alla motorcyklarna. Elias gillade det massor. Sedan fikade vi ute och det slutade med att vi kom in vid 22.30. Det blev även grillning.
I dag var vi ganska sega så vi har legat i sängen/soffan hela dagen. Tindra och jag gick på fotbollsträning på Torsharg där jag frös halvt ihjäl men jag får skylla mig själv.
Nu ska jag och T äta lite sedan blir det sängen.
Natti!

2 kommentarer:

Perlamarela sa...

Det var jätte trevligt att få träffa er:)!

Perlamarela sa...

Vart är frun??? Här kommer INTE ett förslag på promenix utan på något mer fartfyllt:), kolla tråden! Vill du hänga med:)?