fredag 29 maj 2009

Här är jag!

Har inte uppdaterat på ett tag igen. Sorry!

I fredags åkte jag till sthlm. Jag var nervös eftersom jag skulle träffa Mirre som jag aldrig hade träffat, men det gick ju hur bra som helst! Även fast man pratat på nätet nästan varje dag och vi vet rätt mycket om varandra är det ju nervöst. Mirre är jättelätt att prata med! Och hennes barn är lovely! <3
Jag fick låna hennes systers lägenhet över helgen, tack Klet! Modigt att låna ut sin lägenhet till någon som man aldrig har träffat. En jättefin lägenhet i fredhäll med jättefin utsikt!Och sängen den var såååå skön!
På fredagen följde jag med Mirre, klet och hennes pojkvän på fest. Alla var verkligen jättetrevliga och det var roligt! kom i säng vid 2 tiden tror jag sedan skulle jag upp på morgonen och träffa nästa majmamma Catharina. Mötte upp Mirre och tog bussen dit. Catharina har precis fått en liten pojke så jag mös 3dagars bebis, Det suger i barntarmen! Hemma hos Catharina var också majmamman Mia, Jättekul att träffa henne! Catharina bjöd på mat och vi mös med bebis.
På kvällen valde jag att bara sitta inne med godis och cola, somnade tidigt och det var så skönt!
På söndagen mötte jag upp Mirre på stan. Vi kikade i några affärer sedan var det dags att röra sig mot tåget.
En underbar och lugn helg!
Och Mirre ska jag def. träffa igen!

4 kommentarer:

mirre sa...

Vad kul att du hade det trevligt. Det hade jag med!!!Def ska vi träffa igen! Får komma och liva upp Eskilstuna zoo :-D

Perlamarela sa...

Nämä, jag brukar titta på min blogglista och där har det stått något om din mammas födelsedag på länge och det inlägget har jag läst så jag trodde att du inte hade skrivit något sedan dess:0
Vad kul att du hade det bra i stockis!

Perlamarela sa...

Fick du min förra kommentar för typ 1 min sedan? Om stockholm och dålig uppdatering av blogglistan?

Jessica sa...

Det låter härligt med en egen helg i storstan! Det var du verkligen värd! Kul med nya vänner också! Kram!