tisdag 8 december 2009

Fy fan för dig Ullis!

Vad i helvete håller du på med? Jag hoppas att du läser och får ångest för det är du värd, massa massa massa ångest!
Hur tänkte du? Eller du tänkte nog inte alls!
En sak är väl att du hittade en ny kärlek men man lämnar för i helvete inte sina fyra barn, tänker du inte på dem överhuvudtaget?!
När ditt nya förhållande tar slut då har du inget kvar, då kommer du ångra dig men då är det för sent, dina barn kommer vara borta då. Hur svårt är det att lyfta telefonen och ringa till sina barn?!
Usch vad du har gjort bort dig nu! Du är fan en värdelös mamma!
Jojje, all styrka till dig, du fixar det här själv!

4 kommentarer:

Hippobloggen sa...

Hoppas du läser det Linda skrivit. Sök hjälp! Dina barn behöver sin mamma!

Perlamarela sa...

Vilken sorglig historia:(. Hennes familj måste ha lidit enormt i ovissheten och jag som inte ens vet vem hon är ägnade fina tankar åt henne ifall hon hade farit illa... Allt försvinnande för en passion?
Kärleken till barnen och respekten till partnern verkar inte ha spelat in något. Jag intalar mig nu att hon har psykiska besvär, det är absolut ingen ursäkt men en orsak i alla fall till en så galen handling.

Anonym sa...

Är du säker på att kvinnan i fråga är helt frisk? Människor som helt plötsligt gör knepiga saker kan ha drabbats av hjärnblödning eller psykos (vet av egen erfarenhet därav min anonymitet). Men det är du som känner henne och vet vad hon är kapabel till.

Linda sa...

Hon har varit helt frisk,men jag tror som du att någonting kan ha hänt, jag är rädd för att hon fick en förlossningspsykos eller något sånt men hon vägrar ju ta hjälp eller ens höra av sig till någon så det går inte att hjälpa henne. Jag hade hoppas att hon skulle läsa mitt inlägg och kanske förstå vad hon sysslar med.