tisdag 5 januari 2010

Det går segt!

Det är bara att inse efter två år så vill inte min datorn samarbeta längre. Det måste bli en ny snart. Jag vill ha en liten rosa. Någon jag också vill ha är nya hemtelefoner och en ny rygg. Ryggen tar livet av mig nu.
Annars lunkar det på här. I dag åkte julen ut och det blev även lite annat packat inför flytt.
Jag vill att tanten flyttar nu så vi får flytta in så jag får städa när lägenheten är tom. Jag förstår inte hur det ska gå till annars.

I går gjorde jag även nypremiär på ÖF med Bella. Massa nya mammor och pappor var det där men samma gamla härliga Bibbi:) Blir nog fler besök framöver;)

Julen var också bra, vi firade hemma med Tomas mormor, mamma och lillasyster och på kvällen kom även Therese, Daniel, Isabel, Wilma, farfar och Robert. God mat och fina klappar till barnen:)
Nyårsafton blev inte som tänkt men det blev en mysig hemmakväll med god mat och cheesecake och senare gick vi över till Tommy och Milla en sväng. Sedan hem igen och tänka sig att Elias och Tindra höll sig vakna för att se fyrverkerierna vid 12 slaget.
Vi skålade i Pommac också:D

Om en vecka börjar äntligen vardagen igenmed skola och dagis. Nu har de varit hemma över en månad och det är faktiskt lite halvjobbigt nu. Mycket bråk syskon emellan. Men snart så.... större lägenhet och vardag.

Nu har ni som läser fått en liten update.
Min exkompis Ulliz har ff inte kommit hem. Hon är en idiot! Tycker inte ett dugg synd om henne. Där kom den uppdateringen också:D

Inga kommentarer: