måndag 27 december 2010

Jag suger verkligen!

Jag suger verkligen på att blogga, jag vill men tiden hinner inte riktigt till =/
Nu är julen äntligen över och jag vill inte fira jul nästa år. Usch och fy för all stress bara för att en dag ska bli perfekt! Dagen blev iallafall bra. Barnen var glada över alla klappar. Kvällen avslutades hemma hos Jerry och Malou för mig. Ett par öl, ett par mintu och karaoke=) Det var trevligt!

Nu är det snart nyår, det blir nog en lugn hemmakväll skulle jag tro. Med 4 barn kan man inte göra så mycket annat =)

Annars händer inte så mycket. Emil har ögoninflammationen from hell, men kräksjuka verkar vi ha klarat oss ifrån än,peppar peppar!

Mitt nyårslöfte blir att blogga mer! Maria jag lovar!

1 kommentar:

Maria sa...

Bra där ! Det gillar vi massor ... Älskar att läsa bloggar och att blogga :D