fredag 26 november 2010

Här kommer det!

Det första emetofobinlägget på länge.
Säsongen är här och trots att jag vet att det inte är farligt att kräkas så går det inte att slå bort det. Och ja, i år känns det värre än i fjol. I fjol kunde jag gå tillbaka och tänka så som jag gjorde på KPTn men denna säsong går det inte. Det blir ett samtal till läkaren och sertralin tror jag, för varken jag eller min omgivning vill inte vara nära mig när jag ältar och ältar och stänger in mig. jag vill ju gärna umgås, kunna åka till stan utan denna ångest.Fan fobin ska inte förstöra julen för mig en gång till.

Annars så är allt okej här. Häromdagen var jag hemma hos P och D på fika, det var trevligt. Lilla T är så sockersöt så man vill bara äta upp henne.
D och P skämde bort Emil genom att bära honom och vagga honom till sömns ;) Fick problem när jag kom hem :D

I morgon ska Tindra på sitt livs första bowlingkalas, jag tänkte ev ta en fika med M under tiden men hon var förkyld så vi får väl se, hoppas hon orkar.

1 kommentar:

Yasumi sa...

Ja, alla hjul är små på min vagn :/