onsdag 19 januari 2011

Det var kräksjuka

Emma kräktes ju som sagt i fredags, Tomas hade ju gett henne gammal skinka på mackan så vi visste ju inte vad det var hon kräktes av.
Jag hade nästan släppt magsjuketankarna när Elias började kräkas i går.
Han mår fint i dag men vi är 4 kvar i familjen som ska gå samma väg =/

Dessutom har Tomas stukat foten svårt och kan knappt gå, vilket resulterar i att jag får gå ut med Nova och gå och handla.
När vi har magsjuka vill jag isolera mig, men det kanske är bra att jag måste göra det här.
Terapi.
Jag har insett att det inte är dödsfarligt denna gång, men ångesten finns där iallafall.
Förväntansångesten!
Hur ska jag bli av med den?

Denna gången har jag inte heller tvättat och spritat sönder händerna.
jag har tvättat och spritat, men inte gått till överdrift.

Jag har också låtit Tomas ta hand om det också, tvättningen av sängkläder.
det har jag aldrig låtit honom göra innan.
Kanske börjar jag må bättre i min fobi
Jag vet inte, vill inte ha det så här i allafall.

Inga kommentarer: