lördag 13 juni 2009

Bröllopsdag och kalas

I dag firar vi bröllopsdag, den första. Bomullsbröllop. Ett år som gift då:D Det gick fort. För ett år sedan vid den här tiden satt jag hemma hos fru P och drack thé med smaksatt honung. Nervös som 17. Fru P fixade mitt hår och makeup. Jag kände mig som en prinsessa:) Och nu i skrivande stund inser jag att hon fortfarande inte fått någon tack för hjälpen present! :-o måste fixas.
För ett år sedan var det finare väder. Det var sol större delen av dagen, några regnskurar under eftermiddagen men det gjorde inget. Vi övernattade på hotell statt. Ett hotell som inte längre finns för någon idiot fick för sig att bränna ner stället. tråkigt!

I dag ska jag och T på kalas. Jag och Cissi var inne i stan och köpte present i går. Sedan scrappade jag mitt första födelsedagskort.
I morgon ska vi på kalas också. Det kortet jag scrappade blev jag riktigt nöjd med faktiskt.
Kalas 2 dagar i rad:)



Tydligen stämmer inte mina tankar och känslor. det är tråkigt när jag inte får skriva som jag känner och upplever saker utan att få skit. T säger att jag ska lägga ner men jag vill inte eftersom det faktiskt handlar om hur jag mår och upplever saker. Min blogg-mitt liv!
Vilket fall som helst är det i dag 1 år sedan vi var barnlediga och fick en natt tillsammans ensamma.

Nu ska jag ta och fixa ordning min lilla dam som tjatar var femte minut om att få gå på kalas:)

1 kommentar:

Perlamarela sa...

Grattis!!!!

Du skall absolut INTE tänka på tackpresent, vill INTE:)!!!

Mina minnen om dagen: Den var härlig, jag tog ledigt för att fixa dig och för att vi skulle umgås i lugn och ro. Jag såg fram emot att få dig till världens finaste brud och så minns jag din nervositet. Du var så stressad och fin på samma gång, det är en speciell känsla att fixa en blivande brud:):):)
Du tackade mig MASSOR redan då FruL, du kanske minns inte men du gjorde det:). De minnen där du och jag (tänk, det var bara du och jag hör hos min minuterna innan din stora dag:) blbblade och hade det bra räcker gott för mig som en mycket fin tackpresent!

Ha en mysig helg vännen!

Kramis