onsdag 13 januari 2010

Ni emetofober som följer min blogg..

Ni hittar inget intressant längre va? Haha jag har tänkt på det, det var jättelänge sen jag skrev något om min fobi och det måste helt enkelt betyda att KPT, medicin (som jag slutat med) samt att vi faktiskt *peppar *peppar* inte har haft magsjuka denna säsong än funkar. Men håll er till tåls. Säsongen har precis börjat.
Men som jag känner nu är jag ganska frisk. Mina kompisar har tom sagt det att jag har vågat mig ut i vinter mer än vanligt och det stämmer. Men att typ sätta sig på en buss ner till ullared skulle jag inte klara just nu tror jag. Vissa saker klarar jag, andra inte.

4 kommentarer:

Chellio sa...

Vad skönt att du blivit hjälpt med KPT! Är det ssri du fått äta? Jag har haft jättejobbigt med dödsångest och sjukdomsångest(specielt cancer). Det blev så illa att jag tänkte på det dygnet runt. Men 2psykologbesök och 6mån ssri så känner jag mig helt återstäld.

Linda sa...

Ja ja åt sertralin 100 mg.
Dödsångest har jag också men jag kan kontrollera det ganska bra.

FrökenJ sa...

Vad skönt att du slutat med medicinerna. Modigt att redan ta det steget.. När jag åt, behövde jag dem mycket längre och var rädd för att sluta. Du är grym som jobbat så hårt! Kram

Linda sa...

Tack fröken J! Men nu är det nog snart kört eftersom magsjuka gåt överallt omkring oss. Barnen ska till dagis och skola i veckan. Det ser jag inte fram emot, de har varit hemma i nästan två veckor nu.