fredag 12 mars 2010

51,1 %

Ja det är så långt jag har gått i graviditeten. Jag har gått över halva tiden nu! Helt crazy!
Nu mår jag helt okej, illamåendet är helt borta, halsbrännan som jag kände av ett tag håller sig undan, finnarna är nästan borta och magen är rund och fin! Tuttarna börjar däremot läcka redan:-O
Tanken på förlossning och hur vi ska fixa allt praktiskt är däremot något som gnager.
Tindra är ev. i spanien när det är dax så henne behöver jag inte tänka på. Men går det snabbt och jag måste åka in mitt i natten så får jag åka själv och Tomas kommer efter. Jag blir så nojjig och tror att bebis bara ploppar ut. Trots att det faktiskt har tagit ett par timmar tidigare

Vem vill vara med på min förlossning?

2 kommentarer:

FrökenJ sa...

Jag vill vara med!! :-D Alltid något jag drömt om att få uppleva! Men det blir förmodligen bara mina egna förlossningar jag kommer närvara på..:-( Hoppas det löser sig! Kram

Linda sa...

Då vet jag vem jag ska ringa om jag behöver sällskap:-)