fredag 26 mars 2010

Ska Tindra få flyga själv?

Tindra ska ner till skåneland i sommar, eller det är första destinationen sedan åker hon vidare till Spanien i tre veckor. Men klarar hon en flygresa själv? Jag blir så nervös. Det tar ju inte ens en timme och hon kommer ju ingenstans så det är klart att hon klarar det, men tänk om hon blir ledsen och rädd? Jag kan ju inte flyga ner henne. Jag får ju inte flyga då.
Jag ska ringa sas och prata med dem. Det ser ju så bra ut när man kollat på sthlm-arlanda på tv. Det ska nog gå bra men jag får ont i magen av tanken.
Vilket fall så måste jag skaffa mig ett pass till fröken och börja kolla på biljetter. Varför flyger de inte från västerås?

1 kommentar:

Chellio sa...

Oj, stora tjejen som ska ut och flyga själv. När jag flög till sydafrika var det ganska små barn som flög själva mellan London och Kapstaden. Så det är nog inga problem att flyga ner till skåne. Personalen verkar ta enormt bra hand om barnen som flyger själva. Men jag förstår att du känner oro. Det skulle jag också gjort.