lördag 8 maj 2010

vad som saknas nu är

Jag tror aldrig jag har varit så här tidig med att vara klar inför bebisens ankomst. Jag vet inte varför jag börjar få panik redan nu. Jag är ju bara i v29. Men jag vill ha det klart iallafall.
Det som behövs nu är ett babyskydd. Jag vill inte lägga pengar på ett nytt eftersom vi inte äger en bil och inte åker bil så ofta men jag vill ha ett iallafall. Jag tänker ju inte åka buss hem från BB direkt.
Skötbord, behövs det? nej det skippar jag nog.
hmm skippar nog vaggan den här gången. Jag har ju såna där ploppar man sätter under spjälsängen.
Vad är det mer då?
Kläder, men det köper jag efter eftersom jag inte vet vad det är för sorts bebis eller storlek på den när den kommer.
Så det är helt enkelt bara ett babyskydd jag behöver tror jag, och blöjor...

Inga kommentarer: