tisdag 31 augusti 2010

Emil är redan 4 veckor!

I morgon blir han 4 veckor, det går alldeles för snabbt och jag vill inte att det ska göra det. Min sista bebis ska lixom vara bebis länge.
Vi börjar komma in i rutinerna nu med dagis och skola. Desvärre verkar Emil vara en vaken på nätterna bebis och det är lite jobbigt. Men jag får stå ut, det är min sista bebis som sagt :D

Tindra har börjar ettan nu. Det kändes som det var nyss hon låg på min mage, den lilla rosa 2 kilos klumpen. Nu går hon i skolan :-O Det går så galet fort.
Snart är hon 15 och drar hem killar och kör sin första fylla :D

Jaha nähä, mamman är hungrig. Ska kolla om någon vill luncha med mig i dag.

1 kommentar:

johanna thulander sa...

tycker inte de va så länge sen vi sågs i kungsan o ja satt me en liten bebis tindra :) 1a bebisen ja höll i :) kram kram johanna