fredag 6 november 2009

Äntligen!

Min datorladdare brann och det har varit ett satans problem att hitta en ny men nu så!
Jag har missat massor ser jag när jag läser mina bloggar. Jag vill gratta fru Ps mamma till att ha blivit brud! Tänk att man kan finna sin stora kärlek på andra sidan jorden. Underbart!

Här hemma är det väl som vanligt. Jag och Tindra har varit i helsingborg och träffat min syster med familj och nya tillskottet Felix. Underbart söt med sina stora bruna ögon och olivfärgade hud. Tänk att man kan få helsyskon där den ena är blond och blåögd som sin mamma och den andra brunögd och mörkare hy som sin pappa. Trots det är de superlika!

Jag har fått någon märklig sjukdom också, hypokondriker som jag är. Jag har så ont i mina leder och det knastrar om fngrar, handleder och fotleder. Kanske ska ta och ringa en läkare.

Tindras utredning är snart klar och jag är glad att jag tog tag i det här även om de flesta dagar är pain in the ass.

Tindra har även fyllt 6 år och i morgon är det kalas för familjen och nästa helg är det prinsesskalas för hennes kompisar! Första kalaset för henne! Vi bjöd inte så många eftersom T har svårt att vara i stor grupp.
Så det är bakning som står på schemat i kväll.

Annars är det väl som vanligt här hemma skulle jag tro. Inga konstigheter:D

1 kommentar:

Perlamarela sa...

Gladgladglad att du skriver igen:)
Jag har inte det gamla mobilnumret kvar bara så att du vet! Jag inser även att ditt nummer försvann med den gamla mobilen så jag får antingen rota efter den eller så får du ta det nya numret via mitt namn på hitta.se. Just det, vi har varandras mail också så det löser vi:)
Kramar!