söndag 15 november 2009

Dansbandskampen och prinsesskalas

I går var det en fullbokad dag för mig. Dagen började med städning innan Tindra skulle ha sitt prinsesskalas. Kalaset gick bra och Tindra var nöjd. Hon hade sina närmsta kompisar bara och det räckte. Samtidigt satt jag och fikade med mammorna och pratade skit:)
Therese kom över senare på eftermiddagen och vi lagade middag och fixade ordning oss för dansbandskampen. Dansband är inte min grej men jag blev postivit överraskad. Kvällen blev lång däremot eftersom bussen inte gick hem förens 01.15 och eftersom varken jag eller Therese kan dansa satt vi på läktaren med varsin öl och tittade på. Jo jag dansade en gång med en medelålders som var så full att han tom snubblade på sina egna fötter:D
Highlights som vi eller ja Therese höll på vann inte. Det var ju lite synd, för även om jag aldrig hört de förut så levde jag mig in i det på något sätt:D

I dag är en seg dag, jag ska ligga i soffan och bara vila:-)

Inga kommentarer: