fredag 2 januari 2009

God fortsättning!

Det var ett tag sedan jag uppdaterade men jag har verkligen inte haft tid!
Julen och nyår har varit bra! ingen magsjuka har drabbat oss och jag kan nu pusta ut litegrann. Det var verkligen ångestladdat kring julen och jag märkte hur min ångest förstörde min julstämmning. Det känns lite tråkigt men till nästa jul ska jag må bättre för nu ska jag ju få hjälp. Bara några dagar kvar tills mitt första möte med psykologen.

Julen var som sagt trevlig. Mamma och Ts familj kom hit. Barnen fick massssor med julklappar i år igen trots att vi tänkte dra ner på antalet klappar.
Nyåret firades här hemma med god mat och svärmor och svägerskan med familj. Det blev väldigt sent men som tur var sov Tindra riktigt länge.

Så vad hände 2008?
Det är konstigt att jag inte minns så mycket, men det fanns en stor händelse jag aldrig kommer att glömma.
Jag och Tomas gifte oss den 13 juni. Det var en sval och mulen sommardag men det ar en underbar dag.
Jag och Tomas åkte också på en kryss, det var också trevligt men tyvärr tog jag en drink för mycket...
år 2008 fyllde min stora tjej 5 år, min kille blev 2 år och min lilla tjej 1 år. Tiden går alldeles för fort!

Nu är det 2oo9 och det här ska bli ett bra år, det har jag bestämt!

2 kommentarer:

Perlamarela sa...

Hoppas på ett bra 2009 för oss alla!
Kramar!

Fröken Ordning sa...

Ja 2009 ska bli ett bra år!

Tiden går supersnabbt men jag tycker att det är helt fantastiskt att barnen är så stora att vi nu kan kommunicera med dem. E säger de mest intelligenta sakerna och man blir megastolt lite då och då!