tisdag 28 april 2009

Andra BUP mötet.

Tindras första möte. Mitt andra. Jag hade föreställt mig en blyg Tindra som inte skulle visa sitt rätta jag, och att jag skulle få förklara mig. Så var inte fallet. Tindra skulle med hjälp av trägubbar och hus göra familjen ,dagis och närmsta släkten osv. Det gick bra att hitta en mammagubbe och en pappagubbe. Sedan var det kört. Hon hoppade omkring i soffan. Petade på mig. Drog upp min tröja. Sedan rabblade hon upp hela mormors telenr inkl. riktnr. Då tittade psykologerna på varandra och den ena noterade något i sitt block. Jag har tänkt att det var bra att hon kunde hennes nr men det jag inte har tänkt på att det satt efter jag hade sagt det en gång.
Det var så skönt att hon faktiskt visade sitt rätta jag!
Nästa möte i slutet av maj då läkarundersökningen ska göras.

1 kommentar:

Perlamarela sa...

Jag håller tummarna för er!!!