måndag 27 april 2009

Välkommen in i TNIS familjen:D

Jag hade tittat fel så det var i går det var föräldramöte för fotbollsbarnen.

Nu är det fotboll på riktigt.

Impusliv som jag är så tog jag på mig rollen som materialansvarig:D Jag ska vara en stund innan på torsharg och ta fram bollar, västar, koner och annat som behövs inför träningar.

Nu får jag bara hoppas att Tindra vill fortsätta spela fotboll.

Det var underbart väder och perfekt för utomhusträning.... En halvtimme ungefär sen kom regnet. Barnen hade shorts på sig så det blev lessna miner. Men det var strålande solsken när vi gick ju.

6 kommentarer:

Smilla sa...

Vad kul med fotboll :)
Vi har provat friskis barnjympa men Emilia springer mest omkring.

Perlamarela sa...

God morgon materialansvarig:)! Du har fått sms;)

Perlamarela sa...

Okeeeeej... världen anropar materialansvaaaaariiiiiiig:)!!!

Chellio sa...

Nämen bloggar du också. Kul att du blivit fotbollsmamma=))

Linda sa...

Preta: Min mobil vill inte funka: Jag ahr ringt tele2 för räkningarna är betalda.

Kul att se kända ansikten i min blogg:D

Perlamarela sa...

Det förklarar saken!
Jag återkommer som sagt:)