torsdag 30 april 2009

En märklig dröm..

Natten till i går drömde jag en helmärklig dröm. Jag och fru P och hennes man herr B skulle på en tillställning och käre herr B som jag förövrigt aldrig har träffat irl skulle vara snäll och handla lite på bolaget så jag slapp gå. När vi är där på tillställningen så har han köpt en flaksa vin till fru P. Jag vet precis hur flaskan ser ut men den existerar inte på riktigt. Till honom själv hade han köpt öl v märket singha. Och vad fick jag då? Jo jag fick grönt thé. Hahaha.
Jag tror nu i efterhand att theét har att göra med att när fru P fixade mig in för mitt bröllop så bjöd hon på thé. Men shit vad besviken jag var i drömmen. Thé liksom. Hahahah!
Så nu fru P. Nu har jag berättat drömmen!

1 kommentar:

Perlamarela sa...

Hihihi vilken dröm:)! Nu har du träffat honom irl i alla fall:)
Vad roligt att få träffa dig och familjen igår och hinna kela lite med T:) Hon är helmysig:):):)