söndag 19 april 2009

Söndagmorgon

Jag kände mig ensam i går. Tomas var på fest med sina jobbarkompisar. De jobbade sista dagen tillsammans i fredags så det var väl någon form av avslutningsfest. T hade med sig 4 öl bara och jag hoppades på det bästa. Att han inte skulle komma hem full.
Therese var här och sällskapade. Vi tittade på Robinson och pratade. Hon gick hem vid 22 snåret och jag satte mig vid datorn och försökte att inte tänka på T.
Gick och la mig vid midnatt och vaknade att ytterdörren öppnades vid 3 snåret. Jag låg och lyssnade för att kolla status på T. Och jupp han var full. Jag hatar när han är full. Somnade väl om till slut.
Fick sovmorgon till 7.30 när Emma vaknade. Skönt!
Nu funderar jag på att städa lite så dagen går fortare.
I em är det fotbollsträning och föräldramöte med TNIS för Tindra. Nästa termin börjar ju fotbollen på riktigt:D

Inga kommentarer: