måndag 19 april 2010

Fru C:s utmaning

Okej då, för den här gången fru C ;-)


Blogg jag läser först: Fru C (hon är en hejjare att skriva)

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Missys eller vad hon heter

Kändisblogg jag följer: Ingen

Mest kända bloggare jag sett IRL: Crafoord kanske

Första bloggen jag började följa: Fru P´s

Bloggare jag beundrar och varför: Tessans. Hon skriver verkligen om hennes känslor

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Jag har använt den som terapi, något som har hjälp.

Då hatar jag att blogga: När jag inte kommer på nåt

Då älskar jag att blogga: När jag får kommentarer, då vet jag att någon läser

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Fru P

Nu utmanar jag följande (om ni vill):
Den som vill!

Självklart även alla andra som läser detta och vill...

Antar ni utmaningen?

Inga kommentarer: