onsdag 7 april 2010

Sammandragningar

I går fick jag riktigt läskiga SD. De gjorde riktigt ont i magen, ryggen och låren. Precis som riktiga värkar. 4 gånger kom de tätt och jag tänkte nu är det dax, nu vill bebisen ut men den kommer ju inte klara sig om den kommer nu. Gick och vilade och de avtog men molvärken sitter fortfarande kvar och när jag rör mig så kommer SD tillbaka, inte lika ont men de känns. Kanske normalt för en fjärdegångs gravid. Vad vet jag men nu tänker jag ringa FL om de kommer tillbaka. Jag vill INTE ha en extrem prematur bebis.
Nej att bli gravid igen var nog inte poppis för min kropp. Den vill inte riktigt vara med. 4 graviiteter på 6 år är kanske inte det optimala. Men nu kan jag inte ångra det. Och bebisen är efterlängtad, men den måste stanna lite till!
24 fulla veckor i dag.

Inga kommentarer: