lördag 17 april 2010

Is och fönsterputs

När jag väntade Tindra var jag beroende av Isbitar. Det var grymt jobbigt när det inte fanns is i min närhet. I bland när jag var hos mamma så fick jag gå hem när hon inte hade något så gott som fryst vatten att bjuda på.
Med någon av Emma och Elias blev jag lite beroene av eldorados allrengöring. Den finns inte längre och det är jag glad för för jag vet att den lukten skulle stilla min dille på rengöringsmedel som jag har nu. Just nu är det mr muscle fönsterputs och den luktar väldigt starkt och i går fick jag tom migrän efter jag hade putsat lite för mycket med den!
Även is är farligt för mig nu, Suget sitter i hela tiden men jag brukar hålla mig tills på kvällen innan jag drar i mig ett 15 tal isbitar. Helst skulle jag vilja ha sån is som färsk fisk brukar ligga på i fiskaffärer. Den är så där härligt krossad.
Något jag saknar också är lukten av källare, kanske är bra att vi inte har någon sån nu...
Usch man blir ju verkligen knäpp av att vara gravid!

2 kommentarer:

Martin sa...

Kan fönsterputsmedel verkligen lukta gott!!

Linda sa...

Jajamensan det kan det!