måndag 19 april 2010

Jag vill se hur den blev

Jag kan inte hjälpa att jag täner lite extra på karlar me tatueringar, det är liksom jag. Piercings,tatueringar och snygga skor är det jag tittar på först.
Tomas hade bara en tatuering och den är inte vidare snygg när vi träffades så det måste varit skorna jag la märke till då ;-) Men för några år sedan tatuerade han underarmen och han blev lite snyggare i mina ögon. I går var det dax igen. Den andra underarmen hamnade under nålarna. Dock sov jag när han kom hem så jag fick aldrig se resultatet och i tidigt i morse drog han till jobbet. Skickade sms och väntar på bild nu :)
Kalla mig ytlig om ni vill.
Jag längtar tills jag får utsätta min kropp för dessa nålar igen, det var alldeles för länge sen! Men jag är ju bara gravid hela tiden och även om det inte är någon fara att tatuera sig när man är gravid så vill jag vänta tills plutten är född.
Först ska jag göra något med alla barn, vad återstår att se. Sedan vill jag fixa underarmen jag inte är nöjd med.
Lite svalor,kolibris,japanska blommor... jag kan hålla på hur länge som helst.
När jag blir gammal och skrynklig då? Ja men då är jag gammal och skrynklig med bleka tatueringar medans ni är gamla och skrynkliga utan tatueringar.
Herregud jag är 30 år och bestämmer själv över min kropp... :D Däremot är jag nog färdig me piercingarna. Kanske en i läppen igen men det är inget jag måste göra.
Jag har piercat och plockat ut dem alldeles för många gånger nu så det är slöseri me pengar. Jag är nöjd me min tragus och de i tungan. Får se hur mangen ser ut efter denna gången. Kanske åker naveln igen också.

2 kommentarer:

Chellio sa...

Hahaha alla har vi vår "grej" Jag har peircat mig en gång och höll på att svimma. Blää nålar är inte min grej (om det inte är att få ta venprover och injektioner på anda förståss då är det verkligen min "grej") Hahaha jag kanske är mer sadist än masiokist då=)) Men jag kan tycka att vissa enstaka tatueringar är fina. Jag har ett motiv jag skulle vilja tatuera in men jag vågar inte jag är rädd att jag kommer gå med en halv tatuering resten av livet. Hmm en afärside kanske är att göra tatueringar un der narkos. Det skulle jag kanske nappa på;)) Lägg gärna ut bild på tatueringen för nu blev jag nyfiken!

Linda sa...

Jag är spruträdd så det skriker om det, och det får jag höra när jag föder barn. Du klarar att tatuera och pierca dig men inte att sy utan petidin. Det är väl en jävla skillnad att precis klämt ut en fotboll sean få en spruta i muttan och sedan sy?! Att ta blodprover i armvecket går bra nu och sprutan i skinkan funkar också nu efter många B-12 injektioner. Det jag inte riktigt klarar är att få en infart på ovansidan av handen. De får sätta den på sidan då. *ryser* Jag hoppas att jag är så slapp den här gången så jag slipper diskusionen igen uppe på FL. :D
Japp jag väntar på bild.
Att tatuera sig gör inte särskilt ont. Det bränns lite.