torsdag 12 februari 2009

Det blev ingen KBT i tisdags

Jag blev sjuk:-( av alla dagar så blev jag sjuk på just den dagen. Men jag har redan fått en ny tid. På tisdag. Då ska jag vara frisk.
Just nu mår jag ganska bra psykiskt. Jag tror medicinen är en stor del av det. Jag ska nu egentligen äta 100 mg om dagen men jag vågar inte riktigt göra det så jag trappar sakta upp. Ligger på 75 två dagar till sedan går jag upp. Vill inte ha såna biverkningar igen som jag hade i början. Det var nog bland det västa jag varit med om, ja förutom magsjuka då. Jag har ätit andra mediciner förut men jag har aldrig haft såna biverkningar.

Nu kan jag lägga till 2 till magsjukor, våran familj måste vara unika? Jag har nästan tappat räkningen men jag tror det är 13 sedan oktober 2007. 13 gånger har barnen varit sjuka. Jag har varit sjuk 11 av de gångerna och T 10. Helt sjukt! Man kan nästan tro att vi lever i ett skitit hem men så är det inte. Jag dammsuger och torkar och dammar och klorinerar mest hela tiden. Förrutom den här veckan. Jag blir så anfådd och har inte mått så bra men i dag ska det bli fint igen.

Snart är det vår och jag hoppas att magsjukorna lyser med sin frånvaro då.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Du fick ny tid så snabbt.
*kram*

Anonym sa...

Hej! Tycker du verkar så stark, med så många magsjukor hade jag blivit ett nervvrak. Lider själv av denna sjukdom och min största fasa är när min 8 mån dotter ska börja på dagis. Hua... vad mycket magsjukor hon ska dra hem då!!!

Susanna sa...

Fy vad hemskt... jag ska kanske inte klaga då. Fast det gör ju inte ångesten mindre. Inte mycket verkar göra den mindre just nu. :(

Kram!