lördag 21 februari 2009

Lergigan måste vara en skitmedicin

Jag tog en i går kväll. Jag tänkte att jag skulle få sova lite bättre. Och det gjorde jag ju. Hela natten men det är ta mig fan omöjligt att komma upp på morgonen sen. Och sedan vara mosig i huvudet hela förmiddagen. Jag drack 5 koppar kaffe för att överhuvudtaget klara att hålla ögonen öppna.
Nä då sover jag hellre crapigt och är pigg hela dagarna.

I dag får vi besök av barnens kusin och bonuskusin:) Det ska bli trevligt. Och så ska jag färga mitt gråa hår och glo på mello!

Jag har en ganska bra dag tror jag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Enligt fass: Vanliga (förekommer hos fler än 1 av 100 patienter): Dåsighet. Muntorrhet. Då Lergigan tas till natten kan man känna sig litet dåsig på morgonen efter. Detta försvinner efter några dagars behandling.

Förhoppningsvis blir det då bättre om några dagar.

Linda sa...

Jo jag vet. Men jag tar ju inte den varje dag. Därför blir det så. Nu kommer jag inte ta den alls.

Susanna sa...

Nej, jag äter 50mg Zoloft och 0,25mg Xanor :)

Låter jobbigt, har aldrig provat Lergigan dock, men har aldrig blivit så trött på Zoloften iallafall. Dock blir jag sån av Atarax, och då är jag en zombie i två dar... så den försöker jag undvika, även om jag har den hemma.