måndag 16 februari 2009

Ett nytt försök i morgon då

I morgon är det dags för mig att träffa psykologen och göra en KBT planering och i morgon ska jag vara frisk. Det jag trodde var matförgiftning alt biverkningar av medicinen visade sig vara magsjuka. Emma bev nämligen dålig i fredags.
Så 3 gånger på 4 veckor och jag bara skrattar nu, det är så sjukt så det finns inte.

I går var vi på akuten med Elias. Han hoppade i soffan och landade med bakhuvudet i bordskanten. Mycket blod vart det och jag som är så känslig för blod var riktigt stark denna gång. Han fick tejpa litegrann och i dag verkar han inte ha ont.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är SÅ sjukt att Ni hela tiden drabbas av magsjuka, helt galet.
*kram*
Åsa

Susanna sa...

Men fy fan (ursäkta att jag svår) men det är verkligen helt sjukt... så då stämmer det ju inte att man är immun om man får *den*. :(

Perlamarela sa...

Hur gick det igår? Jag håller tummarna att det gick bra!!! Vad tokigt att ni har haft just den krämpan hemma så många gånger! Livet är ironiskt ibalnd...
Kramar på dig och familjen!!!