onsdag 10 december 2008

Elias är sjuk


Ja nu har jag en anledning till att hålla honom hemma illafall. Jag tempade honom till 38.8 vid 18 tiden i kväll.

Självklart väntar jag ju på att han ska få magsjuka men han har ätit bra i dag. Varför skulle han få magsjuka bara för han har feber? Jäkla hjärnspöken.

Jag tror jag ska bära in han till mig i natt. Tomas jobbar natt. Jag vill ha koll om han blir sämre i natt.

Tindra var på dagis i dag iallafall. De hade bakat lussebullar och de fick med sig ett förkläde hem. Det där milda förklädet man får i affären om man köper ett visst antal milda produkter. Hon var så stolt när hon kom hem med sin bullpåse och förkläde.

Jag och Elias har också bakat lussebullar i dag men de kommer nog vara slut innan lucia...

Annars har jag bara slappat hela dagen känns det som. Tvättat en maskin tvätt och tömt diskmaskinen men mer än så har det inte blivit.


Fick SMS av en "fobisyster" i dag. Hon hade också sökt hjälp nu men det skulle ta ända till sommaren minst innan hon fick hjälp. Hoppas jag slipper vänta så länge! Jag är stolt över henne som också har sökt hjälp!


Nu ska jag snart förflytta mig till sängen och försöka sova, men det äe svårt att sova själv tycker jag. Även fast jag avskyr när Tomas snarkar:-D


Inga kommentarer: