torsdag 11 december 2008

Lugnt och skönt!

Alla barnen somnade innan 19.00 i kväll! Det händer inte ofta i min familj. Det är skönt när det väl händer för jag och Tomas får inte mycket ensamtid. Iofs jobbar Tomas natt så jag sitter ensam här i soffan nu. Men det är skönt det med i bland.

Nu har barnen jullov! Det känns skönt. Vi ska bara ett par svängar till dagis på måndag för luciafirandet. Men efter det så är det inget dagis förrän i början av januari.

Den här veckan skulle jag få svar om jag kom in på utbildningen jag sökte men jag har inte fått svar än. Vi får se om det kommer i morgon. Annars får jag ringa. Det känns som om jag inte kommer in, men gör jag det börjar jag plugga 10 januari. Och jag vill verkligen göra det!
*pliiiz låt mig komma in*

Nu ska jag slöa på FB innan jag lägger mig i sängen!

Inga kommentarer: