måndag 8 december 2008

Suck!

Jag är medlem på Fl. Det finns en tråd där som jag "hänger i". Men för någon vecka sedan så valde jag att ta en paus för att det pratades så mycket magsjukor. Jag pallar inte att veta att det finns i min närhet. Men så i dag blev jag så nyfiken så jag kikade in. Det finns ju så mycket annat roligt att läsa där också.
Och det första jag läser är om en mamma vars barn är magsjukt. Jippie! Vad skulle jag in i tråden å göra? *muttrar*
Sedan blev det väl en mindre disskusion om vad som är lämpligt att skriva om.
Och det är ju yttrandefrihet så man får ju skriva vad man vill.
Men det känns lite onödigt att skriva var när och hur många gånger barnet kräks, för jag tror ingen egentligen är intresserad av det. Även de icke emetofobiska medlemmarna.
Men som sagt man måste ju få ventilera...

Inga kommentarer: