onsdag 17 december 2008

ännu en dagisdag

Jag lämnade dem, men jag mår skit. Tyckte en pojke på E&E s avdelning såg lite vissen ut. Varför lägger jag märke till sånt? Det gör ju inte en "normal" människa.
Fan vad dåligt jag mår nu, varför ska jag göra sånt jag mår dåligt av? T pushar på, personalen pushar på. Ingen förstår.
Jag trodde aldrig jag skulle vara en av dem "där" människorna med ångest. Men här är jag. Jag vet att jag inte är ensam men just nu känner jag mig ensammast i världen.
Illamåendet kryper inpå mig men innerst inne vet jag ju att det bara är psykiskt.
En vecka kvar till jul, snälla låt oss vara friska över jul iallafall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är inte ensam gumman! Här är en till som räknar ner. Jag vågar knappt gå ut och jag håller familjen hemma. Vet inte hur jag ska orka vänta 3 månader på samtal.. Kramar!!